пятница, 1 апреля 2011 г.

Як вызначаць стратэгіі рэалізацыі маладзёжнага сацыяльнага праекта.


Дзень 1 красавіка, негледзячы на Дзень гумару (а прыколы пачаліся са сняданку, калі адна займела “ дзірку” ад  бэйджа на сукенцы, а другога  перасцерагалі ад ну… вельмі перасоленых катлет, на што Ігар М. па-філасофску заўважыў: ну, мабыць, нехта закахаўся!) пачаўся з найсур’ёзнай тэмы:  “ Як вызначыць стратэгіі рэалізацыі праекта”.

Ва уступе Віталь Н.  пазнаёміу нас з распарадкам працы  да абеда , і мы пад кіраўніцтвам Ігара К. пачалі ўзвышаць свае кампетэнцыі.

Засяродзілі увагу на шляхах дасягнення мэты і яшчэ раз ўзгадалі, што гэта :
- інфармацыйная кампанія для народу
- зварот да уладау і многа яшчэ якіх шляхоў.

І пачалася праца 2-х груп над стратэгіямі. 1-я група распрацоувала улётку, а 2-я- петыцыю.

Мы стварылі каманду  і абралі  праблемы- адсутнасць дыскатэк і пабудова аўтапаркоўкі замест дзіцячай пляцоуцы.

Прэзентацыю рабілі з элементамі інсцэніроўкі, ды так, што усім захацелася бегчы на дыскатэкі. А петыцыя па усёй форме называлася  “ вярніце нашы арэлі!”

На пытанне ,як матываваць моладзь для працы, В. адказаў,  што самае галоўнае-атрыманы жыццёвы досвед.

Улётка і Петыцыя дазволілі вывучыць прадлемы, паглыбіцца ў іх.

Наша ўлётка была інфарацыйнай, лаканічнай і вельмі вясёлай:
Даёшь дискотеку каждую субботу.
Бабушки и дедушки танцевали под баян.
Мамы и папы танцевали под ВИА!
А мы танцуем под что?
Приходите- покажем класс!
Танцуйте с нами – танцуйте лучше нас!

Канешне, петыцыю – больш строгая форма і пішыцца як афіцыйна-спрпававая папера.

Эксперт Мэры падсутавала: розныя стратэгіі-розныя мэты.
Ніна (Віцебск)

Комментариев нет:

Отправить комментарий